menusearch
shabakiehisp.ir

آشنایی با مبینیو ,

تخفیف مودم مبین نت 6200
تخفیف مودم مبین نت 6200
توضیحات بیشتر
مبینیو اولین سامانه دوربین ابری در ایران
مبینیو اولین سامانه دوربین ابری در ایران
توضیحات بیشتر
جشنواره گلدنت شبکیه کاشان
جشنواره گلدنت شبکیه کاشان
توضیحات بیشتر
بعدی
۱۴۰۲/۴/۱ پنج شنبه
-
A
+
(2)
(0)
آشنایی با مبینیو
آشنایی با مبینیو

کاربران می‌توانند فارغ از مکانی که در آن قرار دارند تصاویر دوربین‌های محل کار یا زندگی خود را از طریق صفحات وب یا اپلیکیشن گوشی موبایل ببینند. همچنین مشتریان مبینیو می‌توانند از طریق هشدارهایی که بر روی اپلیکیشن موبایل خود دریافت خواهند کرد، بلافاصله از اتفاقات رخ داده در محل نصب دوربین‌های مداربسته خود آگاه شوند و اقدامات لازم را در همان لحظه انجام دهند. برخلاف سرویس های نظارت تصویری معمولی که برای ذخیره سازی تصاویر خود نیاز به تجهیزات و حافظه های جانبی دارند در سرویس نظارت تصویر ابری مبینیو، تصاویر بصورت کاملا رمزنگاری شده بر روی فضای امن اختصاصی کاربر در مبین نت ذخیره می‌شوند و با این کار احتمال وقوع تهدیداتی مانند سرقت حافظه یا تخریب آن توسط سارقین آتش سوزی و ... برطرف می‌شود.

 

ذخیره سازی تصاویر در فضای امن

تصاویر شما در فضای ابری ذخیره سازی شده و جز شما شخصی به آن دسترسی ندارد. حتی اگر دوربین آسیب ببیند یا به سرقت برود تصاویر شما در دسترس است

 

مدیریت تصاویر ذخیره شده

می‌توانید تصاویر ذخیره شده خود را برروی هر دستگاهی که به اینترنت متصل است مشاهده و مدیریت کنید.

 

بدون نیاز به خرید تجهیزات

نیازی به خریداری تجهیزاتی مانند NVR و DVR ندارید. کافی است یکی از سرویس های مبینیو را برای دوربین خود فعال و تنظیم کنید.

 

پشتیبانی از تمامی دوربین‌ها

مبینیو با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی سرویس‌های نظارت تصویری، قابلیت پشتیبانی از تمامی برندهای موجود در بازار را تحت پروتکل Onvif دارد.